Avatar

Tutaj piszemy o ewentualnych problemach technicznych z forum oraz propozycjach jego modyfikacji

Moderatorzy: ralph, pestek, placek

Avatar

Postprzez Usia » 6 lis 2008, o 14:20

Ja mam pytanie do władzy dotyczące avatarów.

Czy jest możliwość, by trochę zwiększyć ich wielkość? Jak zmieniam wielkość to minimalna jest 16kb a i tak jego jakość jest marna.
Wiem, że dla obeznanych z komputerami zmniejszenie ava do wymaganej wielkości nie jest problemem, ale dla mnie to problem, bo technicznie jestem laikiem.
"Musisz wiedzieć, kim jesteś i czego pragniesz w życiu. Jeśli tego nie wiesz, ciągle gonisz za jakimiś namiastkami szczęścia, szukasz tam, gdzie nie trzeba"
Avatar użytkownika
Usia
mieszkaniec
 
Posty: 1145
Dołączył(a): 3 kwi 2008, o 11:31
Lokalizacja: 11F

Re: Avatar

Postprzez madziulek » 6 lis 2008, o 15:55

Usiaku mi w avatarze pomóg Pestek,wiec myśle ze mozesz sie na niego liczyć :)
Avatar użytkownika
madziulek
mieszkaniec
 
Posty: 1291
Dołączył(a): 19 mar 2008, o 13:11
Lokalizacja: C11

Re: Avatar

Postprzez pestek » 10 gru 2008, o 23:08

madziulek napisał(a):Usiaku mi w avatarze pomóg Pestek,wiec myśle ze mozesz sie na niego liczyć :)

Oczywiście w razie potrzeby pomagamy wszystkim.
Wielkości nie chcemy zwiększać, żeby nie wydłużać ładowania się stron forum czy przewijania tematów.
Nie dyskutuj z idiotą: najpierw sprowadzi Cię na swój poziom, a potem zabije doświadczeniem - stare i wiecznie żywe

REGULAMIN Forum Osiedla Harmonia
Avatar użytkownika
pestek
administrator
 
Posty: 2164
Dołączył(a): 18 mar 2008, o 11:04
Lokalizacja: A-20-2 (m.5)

Re: Avatar

Postprzez pestek » 16 kwi 2009, o 00:08

Proszę wszystkie osoby mające dostęp do strefy prywatnej o uzupełnienie avatara i nr lokalu w profilu.
20.04.2009 osoby nie spełniające warunków z tematu: viewtopic.php?f=29&t=219
stracą pełny dostęp.
Nie dyskutuj z idiotą: najpierw sprowadzi Cię na swój poziom, a potem zabije doświadczeniem - stare i wiecznie żywe

REGULAMIN Forum Osiedla Harmonia